Contributie

Voor het seizoen 2022-2023 is de contributie als volgt:

• Funkeys
  • Jeugd O8
  • Jeugd O9-O10
  • Jeugd O12 - O14
  • Jeugd O16-O18
  • Zaalhockey toeslag

• Senioren Veteranen
  • Senioren Trimhockey

• Inschrijfgeld (max. 3 per gezin)

€ 115,-

€ 184,-

€ 218,50

€ 240,- - € 270,-

€ 287,50

€ 60,-

€ 360,-

€ 240,-

€ 55,-

De contributie wordt in 2 keer automatisch geïncasseerd: rond 15 oktober en rond 15 december, tenzij van te voren schriftelijke toestemming van de penningmeester is gekregen om het op andere wijze te betalen.

Proeflidmaatschap en nieuwe leden

• Iedereen mag 4x kosteloos meetrainen om te kijken of hockey iets voor hem/haar is.
  • Alle nieuwe leden die vóór de winterstop lid worden, betalen de volledige jaarcontributie.
    Dus als een ouder pas in oktober bedenkt dat een kind op hockey gaat en na 3 weken dat ook beslist, dan geldt de jaarcontributie.
  • Nieuwe leden die ná de winterstop lid worden, betalen een halfjaar contributie (50%).
  • In alle gevallen wordt wel €55,- entreegeld gefactureerd.

Voor vragen over contributie en lidmaatschap: Gaspar Verschuren: penningmeester@waterlandsehockeyclub.nl

Opzeggen lidmaatschap

• Het lidmaatschap kan - kosteloos - voor 1 mei van het lopende seizoen worden opgezegd via: leden@waterlandsehockeyclub.nl
  • Voor opzeggingen tussen 1 mei en eind augustus (begin competitie) wordt € 55.- administratiekosten in rekening gebracht.
  • Voor opzeggingen tijdens het seizoen wordt geen restitutie  verleend.

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur maakt het mogelijk dat kinderen en jongeren uit gezinnen met weinig geld, toch mee kunnen doen met hockey. Voor die kinderen en jongeren betaalt het `jeugdfonds Sport & Cultuur de contributie en in sommige gevallen de benodigdheden zoals hockeykleding of een hockeystick.

Hoe werkt het?

Je kunt als ouder / verzorger niet zelf een aanvraag indienen bij het Jeugdfonds Sport & Cultuur. Dat kan alleen gedaan worden door een intermediair, bijvoorbeeld de leerkracht, iemand van het sociaal wijkteam, schuldhulpverlening of van jeugdzorg. Hij of zij kent de spelregels en weet of je kind in aanmerking komt. Als de aanvraag goedgekeurd is, kan je kind vaak al binnen drie weken sporten. Wil je een aanvraag indienen? Download dan alvast de ouderkaart, vul hem in en neem hem mee naar de afspraak met de intermediair.

Er is altijd wel een Jeugdfonds Sport & Cultuur in de buurt. Je vindt de contactgegevens van alle fondsen op de website van het Jeugdfonds Sport & Cultuur.

Wat is het bedrag?

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur bepaalt het bedrag op basis van de hoogte van het lesgeld en eventueel de benodigdheden. Na goedkeuring van de aanvraag wordt de bijdrage rechtstreeks aan ons betaald. Je ontvangt eventueel ook een waardebon voor attributen die ingeleverd kan worden bij een winkel in de buurt. De intermediair kan daar meer over vertellen.

Voor meer informatie: https://jeugdfondssportencultuur.nl/