Lidmaatschap van WHC

Super leuk als je lid wordt van WHC! Je kan je aanmelden via het inschrijfformulier op deze website.

Je ontvangt een bevestiging per e-mail. De contributie wordt rond oktober/november automatisch geïncasseerd.

Proeflidmaatschap

Lijkt hockey je wel wat, maar wil je het eerst een paar keer proberen? Je kunt 4x gratis meetrainen. Vermeld ‘4x Proeftraining’ op het inschrijfformulier bij het veld ‘Opmerkingen’. Voor de jeugd hebben we een stick te leen. Na drie weken nemen we contact met je op of je lid wilt worden.

Junioren

Junioren zonder hockeyervaring trainen twee tot drie maanden voordat ze mee gaan doen aan de competitiewedstrijden. De trainer beslist wanneer het nieuwe lid binnen dit tijdsbestek toe is aan het spelen van wedstrijden. Als een nieuw lid tijdens het seizoen instroomt, is mee spelen in de competitie alleen mogelijk als er een plek beschikbaar is in een team. De jeugdcommissie doet haar uiterste best om nieuwe leden te plaatsen, maar heel soms is dit (helaas) niet altijd mogelijk. Aan het eind van het seizoen (mei/juni) vinden de nieuwe teamindelingen plaats.

Hockey-uitrusting

Voor hockey heb je een stick, kunstgrasschoenen, scheenbeschermers (verplicht), een gebitsbeschermer (verplicht) en een clubtenue nodig. Dit komt voor junioren neer op zo’n € 150,-. Voor senioren ligt dit bedrag enkele tientjes hoger.

Het clubtenue is te koop bij de Hockeybrouwerij. Overige artikelen zijn te koop bij sportwinkels en de vele webwinkels (hockeyhuis.nl, hockeyshop.nl, hockeydirect.nl etc.)

Lidmaatschap

Als lid van de Waterlandse Hockey Club ga je akkoord met en verplicht je je tot:

• Actief deelnemen aan wedstrijden (in WHC tenue) en trainingen.
  • Ondersteuning bieden bij het draaiend houden van de vereniging.
  • Bij jeugdleden wordt een actieve bijdrage van ouders of verzorgers verwacht.

Afschrijving van contributies en bijdragen geschieden altijd via automatische incasso. Alle verenigingsinformatie en overige informatie (uitnodiging ALV, incassofactuur, etc.), ontvang je digitaal.